torstai 11. joulukuuta 2014

Luukku 11 - 10 random faktaa Rondysta by Teresa

Hei vaan, täällä kirjoitteleekin tänään Teresa! Mun blogissa komeilee Rondyn kirjoittama postaus faktoista, jotka koskevat mua ja vastaavasti mä tulin kirjoittamaan random faktoja Rondystä, joita kaikki eivät välttämättä vielä tienneet.. Eikun faktoja peliin!

1. Rondy ratsastaa kesät talvet takki päällä. No ei nyt ihan, mutta kun mä siirryn huppareihin niin Rondyllä on suunnilleen jo toppatakki päällä. Jostain syystä mä oon kuitenkin muuten ehkä enemmän se palelija, haha.

 2. Rondyllä on lista ruoista, joita ei syö. Toisinsanoen Rondy on vähän öh, nirso. Siihen (kilometrin pituiseen) listaan kuuluu vaikka mitä ihan tavallisia asioita, kuten leikkeleet, riisi ja limut... Ihan hyvin me kuitenkin yleensä päästään ruokien kanssa yhteisymmärrykseen! 

Rondy ja Tero pellossa 048

3. Rondyllä on ihme addiktio pupuihin ja jos me käydään jossain eläinkaupsaa (siis älkää vaan kysykö miksi ollaan käyty eläinkaupassa pariinkin otteeseen..) pitää aina käydä katsomassa söpöjä kaneja. Harmi, että Rondy on niille allerginen!

4. Aina, kun Rondy on ollut meillä vaikka yötä, tai ihan vain piipahtanut hetkeksi, jälkeenpäin mä huomaan jonkun Rondyn omistukseen kuuluvan esineen mun nurkista. On se sitten paita, housut tai vaikkapa kameran linssisuojus, harvoin on niitä kertoja, kun kaikki tavarat lähtee mukaan takaisin kotiin. Onneksi me nähdään melkoisen usein niin mä voin niitä tavaroita myös palautella. :D

5. Rondyllä on söpöjä päivä- ja kuvakirjoja vuosien takaa, joille on aina yhtä hauska nauraa! Esimerkiksi leireillä ratsastetut tunnit ja ratsuina toimineet ponit löytyvä eräästä vihkosesta..

IMG_1014

 6. Reittiopas on Rondyn paras kaveri. Ihan sama minne tämä reissaaja on matkalla, sieltä löytyy joku monimutkainen bussiyhdistelmä, jota Rondy urheana lähtee testaamaan. Kyse on nimenoman busseista, junilla Rondy ei oikein koskaan matkusta ja sen kyllä huomaa...

7.  Meidän on aina pakko kaikissa "tilaisuuksissa" ja juhlissa yms. ottaa "perinteinen" kuva. Tismalleen samanlaisia kuvia on kertynyt jo läjäpäin ja voisin sellaisen tähän laittaa näytille, mutta ne kaikki ovat yksinkertaisesti niin kamalia, että kaikkien kannalta näin on ehkä paras. 

Tuntsarit 2014 714

8. Rondy lukee paljon. Yksi kirja menee ihan hujauksessa ja tämä lukutoukka onkin kirjaston vakioasiakas. Luettavia sivuja on tänä vuonna kertynyt varmasti jo monia monia tuhansia!

9. Rondyn kävelyvauhti vastaa aikalailla monen ihmisen hölkkää. Pitkillä koivilla pääsee harppomaan isoja askelia ja jopa mun täytyy välillä vähän kiriä tai ottaa muutama reippaampi pyrähdys, jotta pysyn vauhdissa mukana!

024
Rondyllä on kaunis vuokraheppa :)))
10. Kun me pelataan Singstaria, (ja me pelataan sitä usein..) Rondyllä on aina sininen mikki.

Kymmenen tulikin aika helposti täyteen ja mun homma on nyt ohi, heihei ja kuulemiin!

2 kommenttia:

comments ? c: